Založ si blog

Milujem vás v Košiciach.

Ako vodič MHD často zažívam zaujímavé príhody s cestujúcimi i ostatnými účastníkmi cestnej premávky. Jedna takáto udalosť sa mi stala už pred viac ako rokom v lete. Kto pozná Košice bude lepšie chápať popísané udalosti. V tento deň sa stalo niečo, na čo len tak ľahko nezabudnem. Jazdil som linku 29, ktorá preváža cestujúcich zo Staničného námestia k ZOO a naspäť. Po ceste k ZOO za zastávkou Vodárenská sa hlavná cesta stáča doľava a nie každý, hlavne tí, ktorí nie sú z Košíc a prichádzajú od Freshu po Vodárenskej a nevšímajú si dopravné značky, si myslia, že sú na hlavnej ceste. To mi spravilo v ten deň aj vozidlo s ŠPZ z Ružomberka. . Pretože to bolo natesno, musel som pribrzdiť. To však šoférovi nestačilo v jeho „bačovaní“ po Košiciach a hneď za hranicou križovatky , asi 15 m pred prechodom pre chodcov zastavil vozidlo. To som už musel ráznejšie zabrzdiť a mám pocit, že aj cestujúci to brzdenie pocítili. Našťastie sa v autobuse nikomu nič nestalo. Spomínané auto zmizlo v uliciach Podhradovej – časti Košíc. Ja som pokračoval k ZOO. Na moje veľké prekvapenie som auto aj so šoférom – kou objavil tesne na konci parkoviska pri vstupe do ZOO. Otvoril som prvé dvere a spýtal sa slečny-panej či vie, že mohla dvakrát spôsobiť nehodu. K nedaniu prednosti v jazde sa šoférka vyjadrila , že ona predsa jazdí podľa GPS a tam nič o daní prednosti v jazde na Vodárenskej nebolo… Na moju otázku prečo preboha zastavila asi 15 metrov , hneď za križovatkou, kde nedala prednosť v jazde, pred prechodom pre chodcov mi odpovedala:“ Vedˇ predsa chodci majú absolútnu prednosť.“ Neviem odkiaľ tú somarinu nabrala, ale po jej otázke : „ A vy nevidíte s kým sa rozprávate? „ Nepoznal som ju. Ani z televízie ani z rozhlasu. „ Veď predsa ja som žena. „ pokračovala a to ma dorazilo úplne. Neviem, či to malo znamenať ako ospravedlnenie alebo ako neslušnosť z mojej strany, že som si niečo také mohol dovoliť voči nej- ŽENE , nežnému pohlaviu. Tak som radšej zatvoril dvere a odišiel a nechal pani v jej slniečkárskych , slušných ideách.

Prichádza nová vlna covidu do Slovenskej republiky ?

13.09.2023

Prichádza nová vlna covidu do Slovenskej republiky ? Všetko, čo je v tomto článku napísané je podvod a nezmysel napísaný človekom, ktorého môžete nazvať dezolát, konšpirátor i debil a je len na vás, či jeho myšlienky dole uvedené potvrdíte z vlastných skúsenosti alebo zavrhnete ako podvod a nezmyselnosť. Vážení čitatelia a vlastnou hlavou mysliaci ľudia. Počas [...]

Otvorený list č. 4 predstaviteľom strany Smer.

25.08.2023

Tento článok vyšiel na stránke Belobog. Politici zo strany Smer. Toto je môj štvrtý v poradí otvorený dopis, ktorým sa na vás obraciam cez mne dostupné média, pretože ste sa mi neozvali a neodpovedali na mnou položené otázky ešte zo začiatku tohto roka. Asi ste predpokladali, že starý dzedo z krajnoho vychodu, dze nič ňit, sa čoskoro pominie a nebude potrebné sa [...]

Otvorený list č. 3. predstaviteľom strany Smer na Slovensku.

20.07.2023

Ako som už v svojich predchádzajúcich otvorených listoch pre predstaviteľov strany smer uviedol dôvody, pre ktoré sa na nich obraciam, tu je ďalší. V mojom e-maile z 13. 1. tohto roka som ako ďalšiu otázku, ktorá neznepokojuje iba mňa, uviedol nasledujúce: Dokedy bude Slovenská republika kolóniou Západných krajín? Tých, ktoré tu „investujú“ do montovní, kde Slováci a [...]

Fico, Kmec

Peniaze z plánu obnovy môžu byť podľa Fica štartom veľkých modernizačných programov

26.04.2024 13:54

Premiér Robert Fico to uviedol po pracovnom stretnutí s podpredsedom vlády SR pre Plán obnovy a odolnosti a využívania eurofondov Petrom Kmecom.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

PS organizuje ďalší protest, vláda podľa hnutia valcuje Slovensko po vzore autokratov

26.04.2024 13:30

Hlavnou témou protestu je boj proti ovládnutiu RTVS.

Andrej Danko, semafor

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43, aktualizované: 13:04

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Antony Blinken / Si Ťin-pching /

USA a Čína musia byť partnermi, vyhlásil prezident Si na stretnutí s Blinkenom

26.04.2024 12:24

Americký minister zahraničných vecí, ktorý v piatok končí návštevu Číny, predtým rokoval so svojím čínskym náprotivkom Wang Iom viac ako päť a pol hodiny.