Založ si blog

Archív: jún, 2023

Otvorený list č. 2 predstaviteľom strany Smer na Slovensku, nie v „tejto krajine“

Starý dzedo z krajnoho východu, dze ňič ňit, píše naspäť zástupcom strany, ktorá je jedinou, skoro ľavicovou stranou v Slovenskom parlamente. Tak ako som popísal v prvom otvorenom liste a vyjadril sa iba k prvej otázke, z tých , ktoré som poslal aj do centrály smeru a na ktoré som nedostal odpoveď. Tak teraz popíšem ďalšiu a vyjadrím sa k danej problematike. Keďže som […]

Pokračovanie článku

Otvorený list predstaviteľom strany Smer

Tento článok vyšiel na stránke belobog. Ja niktoš, dezolát a konšpirátor som si dovolil osloviť čelných predstaviteľov strany smer aby mi odpovedali na mnou položené otázky, v ktorých sú popísané problémy nás východniarov, ktoré trápia nielen mňa, ale aj tisíce iných obyčajných ľudí, nie zmatkovičovcov. Smer akože ľavicová strana by mohla na problémy, […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.