Založ si blog

Milujem vás v Košiciach II.

Ako som už písal v predchádzajúcom po cestách i necestách mesta Košice / hlavne na sídlisku KVP pri Kláštore a na sídlisku Nad Jazerom tkz. Slanecka cesta- to vyzerá ako na tankodrome / šofér autobusu často zažije aj komické situácie.
Raz, keď ešte bola oprava Moldavského „ kruháča“ na zástavke Idanská stála jedna postaršia pani. Pri pohľade na ňu som tušil, že nie je niečo v poriadku a zažijem udalosť, ktorá sa mi vryje do pamäti. Pani nastúpila na prvé dvere a hneď sa ma pýtala :“ Na Svätoplukovej stojíte?“ Moja odpoveď bola : „ Nie“. Tento spoj na túto zástavku nejde.“ „ A prečo tam nejdete? „ Bola jej nasledujúca otázka. „ Nuž lebo to nemám v cestovnom poriadku. „ odpovedal som panej. „ A ktorý spoj tam ide? „ Bola jej nasledujúca otázka. „ Pani neviem.“ Pravdu povedať som netušil či vôbec takáto zástavka existuje a či tam nejaká mestská doprava jazdí. Jej ďalšia otázka bola: „A ako sa tam dostanem? „ A tu som už pochopil, že pani chce niečo čo ja ani nikto z DPMK jej nemôže poskytnúť. Preto moja odpoveď bola: „Zavolajte si taxík, . Ten Vás odvezie kam len chcete.“ Určite nie však zadarmo. V Košiciach jazdia cestujúci , ktorí dovŕšili 70 rokov života zadarmo. Pred rokom to bol vek 68 rokov. Pani vystúpila a nepredpokladám, že si ten taxík zavolala. Skôr asi obťažovala ďalších mojich kolegov z iných spojov alebo si spomenula ako sa predtým na miesto, kde sa chcela dostať , dostala.

Prichádza nová vlna covidu do Slovenskej republiky ?

13.09.2023

Prichádza nová vlna covidu do Slovenskej republiky ? Všetko, čo je v tomto článku napísané je podvod a nezmysel napísaný človekom, ktorého môžete nazvať dezolát, konšpirátor i debil a je len na vás, či jeho myšlienky dole uvedené potvrdíte z vlastných skúsenosti alebo zavrhnete ako podvod a nezmyselnosť. Vážení čitatelia a vlastnou hlavou mysliaci ľudia. Počas [...]

Otvorený list č. 4 predstaviteľom strany Smer.

25.08.2023

Tento článok vyšiel na stránke Belobog. Politici zo strany Smer. Toto je môj štvrtý v poradí otvorený dopis, ktorým sa na vás obraciam cez mne dostupné média, pretože ste sa mi neozvali a neodpovedali na mnou položené otázky ešte zo začiatku tohto roka. Asi ste predpokladali, že starý dzedo z krajnoho vychodu, dze nič ňit, sa čoskoro pominie a nebude potrebné sa [...]

Otvorený list č. 3. predstaviteľom strany Smer na Slovensku.

20.07.2023

Ako som už v svojich predchádzajúcich otvorených listoch pre predstaviteľov strany smer uviedol dôvody, pre ktoré sa na nich obraciam, tu je ďalší. V mojom e-maile z 13. 1. tohto roka som ako ďalšiu otázku, ktorá neznepokojuje iba mňa, uviedol nasledujúce: Dokedy bude Slovenská republika kolóniou Západných krajín? Tých, ktoré tu „investujú“ do montovní, kde Slováci a [...]

France Macron

ONLINE: Za dva mesiace poslala Európa Kyjevu 6 miliárd eur, dieru po pomoci USA to nezacelilo

26.04.2024 06:25, aktualizované: 06:51

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.