Založ si blog

Otvorený list predstaviteľom strany Smer

 Tento článok vyšiel na stránke belobog.

 

Ja niktoš, dezolát a konšpirátor som si dovolil osloviť čelných predstaviteľov strany smer aby mi odpovedali na mnou položené otázky, v ktorých sú popísané problémy nás východniarov, ktoré trápia nielen mňa, ale aj tisíce iných obyčajných ľudí, nie zmatkovičovcov.

Smer akože ľavicová strana by mohla na problémy, ktoré si “užívame” my spodina, odpovedať aj to ako to plánujú riešiť, ak sa dostanú do vlády. Svoje otázky som poslal e-mailom ešte 13.1 2023 a keďže ani po troch týždňoch som nedostal žiadnu odpoveď, tak som si dovolil tieto otázky vytlačiť a poslať doporučene listom. A čo? Nič. Mohol by som napísať ako je to v známej pesničke: Čakám týždeň, čakám rok, čakám aspoň na riadok… My starší si túto pesničku pamätáme od Helenky Blehárovej.

Uplynuli ďalšie mesiace a starý dzedo nedostal odpoveď. Tak som využil možnosť osobného stretnutia s podpredsedom strany pánom Blahom a osobne som mu tieto otázky dal ešte koncom apríla.

Tí politici a poslanci musia byť poriadne zaneprázdnení, keď si dodnes na mňa, niktoša, nenašli čas. Tak som sa tieto problémy, nás východniarov rozhodol riešiť otvoreným listom – listami. Nech si ľudia, voliči/ dúfam, že nie voly/ urobia názor na “našich” politikov. Ja už ho mám a dúfam, že sa zhoduje so skutočnosťou, ktorú si my, skoro otroci, užívame v tom prekrásnom kapitalizme už viac ako tridsať rokov.

Medzi moje prvé otázky, ktoré som smeristom poslal bola aj otázka zamestnanosti na krajnom východe Slovenska a to je dôležité pre ľudí, ktorí tu žijú.

· Ako chcete v prípade, že sa dostanete / niektorí už ste / do parlamentu riešiť otázku zamestnanosti na krajnom východe Slovenska, kde ak chce človek existovať musí za prácou cestovať po celom svete. Iba naši spoluobčania za nič nerobenie / okrem detí / takéto starosti nemajú. Dediny na krajnom východe vymierajú a o starých rodičov sa už nie je kto postarať?

Nezamestnanosť na Východnom Slovensku je podľa krajov v porovnaní s Bratislavou a Západným Slovenskom 3 krát vyššia a niektoré okresy majú nezamestnanosť 4-5 násobné vyššiu ako okresy na Západnom Slovensku viď.:https://www.podporavnezamestnanosti.sk/nezamestnanost.php

Tieto čísla by boli omnoho vyššie ak by občania z Východu necestovali za prácou na Západ. A to nielen Slovenska, ale i do Čiech, Rakúska, Nemecka, Anglicka…, kde robia nielen podradné práce, ktoré miestni obyvatelia robiť nechcú, ale i odborné zamestnania, za  ktoré majú v krajine pobytu omnoho vyššie mzdy ako by ich dostali na krajnom východe. Pritom na tieto pozície museli vyštudovať vysoké školy u nás získať nejaké skúsenosti a to všetko za peniaze štátu, čiže aj nás, ktorí odvádzame 6 desiatok zo svojho príjmu pre štátnu kolóniu menom Slovensko.

V roku 2016 odišlo za prácou  v prvom kvartále až 160 000 Slovákov a Sloveniek. Najviac ich bolo z Prešovského, Žilinského a Košického krajov. https://podnikam.sk/najviac-s/ .
V zahraničí pritom krátkodobo, či dlhodobo žije až 1mil.600 tis. Slovákov.

Ako chce pomôcť strana smer rómskej komunite? Naspäť na niekoho úkor?  Takto žijú naši spoluobčania. Kto je tomu na vine? https://www.romovia.vlada.gov.sk/archiv-tlacovych-sprav/aj-posledne-zistovanie-eu-silc_mrk-potvrdilo-znacny-rozdiel-medzi-zivotnymi-podmienkami-obyvatelov-romskych-komunit-a-majority/
Aby ste boli ešte v lepšom obraze tu sú informácie, ktoré aspoň trošku popisujú stav tejto populácie na Slovensku. https://sk.wikipedia.org/wiki/R%C3%B3movia_na_Slovensku.

Na budúce popíšem jednu z ďalších mojich otázok, na ktorú som nedostal odpoveď.

mapa volebného výsledku smeru v roku 2016
Ilustrácia – Wikimédia Commons – mapa volebného výsledku strany Smer v roku 2016

 

o

Prichádza nová vlna covidu do Slovenskej republiky ?

13.09.2023

Prichádza nová vlna covidu do Slovenskej republiky ? Všetko, čo je v tomto článku napísané je podvod a nezmysel napísaný človekom, ktorého môžete nazvať dezolát, konšpirátor i debil a je len na vás, či jeho myšlienky dole uvedené potvrdíte z vlastných skúsenosti alebo zavrhnete ako podvod a nezmyselnosť. Vážení čitatelia a vlastnou hlavou mysliaci ľudia. Počas [...]

Otvorený list č. 4 predstaviteľom strany Smer.

25.08.2023

Tento článok vyšiel na stránke Belobog. Politici zo strany Smer. Toto je môj štvrtý v poradí otvorený dopis, ktorým sa na vás obraciam cez mne dostupné média, pretože ste sa mi neozvali a neodpovedali na mnou položené otázky ešte zo začiatku tohto roka. Asi ste predpokladali, že starý dzedo z krajnoho vychodu, dze nič ňit, sa čoskoro pominie a nebude potrebné sa [...]

Otvorený list č. 3. predstaviteľom strany Smer na Slovensku.

20.07.2023

Ako som už v svojich predchádzajúcich otvorených listoch pre predstaviteľov strany smer uviedol dôvody, pre ktoré sa na nich obraciam, tu je ďalší. V mojom e-maile z 13. 1. tohto roka som ako ďalšiu otázku, ktorá neznepokojuje iba mňa, uviedol nasledujúce: Dokedy bude Slovenská republika kolóniou Západných krajín? Tých, ktoré tu „investujú“ do montovní, kde Slováci a [...]

mrož, ryba

Poľský turista dostal vysokú pokutu za to, že sa na Špicbergoch príliš priblížil k mrožovi

28.04.2024 07:24

Turista z Poľska pri návšteve nórskeho arktického súostrovia Špicberky dostal pokutu za to, že sa až veľmi priblížil k mrožovi.

Boroďanka, vojna na Ukrajine

ONLINE: Pokračujú tuhé boje o Očeretine. Ukrajina dúfa, že americká pomoc zvráti situáciu na fronte

28.04.2024 07:15

Ukrajina očakáva, že zahraničná vojenská pomoc vrátane munície a zbraní pomôže zvrátiť situáciu na frontoch v Bachmute a Avdijivke aj v iných oblastiach.

Izrael / Vojak / Armáda / Gaza /

Niektorí z rezortu diplomacie USA pochybujú o legálnom použití amerických zbraní Izraelom

28.04.2024 06:25

"Vážne znepokojenie z nedodržiavania" humanitárneho práva počas vojny v Pásme Gazy Izraelom vyjadrili štyri zložky rezortu americkej diplomacie.

Abrams, Ukrajina

Tankom Abrams sa na Ukrajine nedarí. Vyskúšajú ruskú korytnačiu taktiku?

28.04.2024 06:00

Ukrajina dostala od USA 31 tankov Abrams M1A1. O päť už prišla a ďalšie tri boli poškodené.