Založ si blog

Náš zákazník – náš pán. Milujem vás v Košiciach.

Táto udalosť , ktorú chcem dnes popísať, sa mi stala nie tak dávno. Asi pred mesiacom. Robil som linku 34, ktorá jazdí z KVP Kláštor k Optime. Má zastávku aj pri Luníku 9. Neviem či všetci cestujúci, ale asi väčšina si možnože všimla, že na viacerých zastávkach po Košiciach im v autobuse zahlási , že na nasledujúcej zastávke sa nastupuje len prednými dverami a až po nastúpení cestujúcich prednými dverami môžu cestujúci vystupovať. Tak to bolo aj na menovanej zastávke. Do autobusu chceli nastúpiť 4 cestujúci. Prvá žena si štikla lístok po prekontrolovaní ktorého som zistil, že bol použitý už predtým a keďže nemala iný ani si nechcela zakúpiť nový vykázal som ju z autobusu von. Ďalší dvaja cestujúci, asi manželia, vytiahli telefón a snažili sa zakúpiť lístok cez SMS ku. Čo sa im ale nedarilo. Pripadalo mi to akoby mali telefón prvý krát v ruke. Po mojom upozornení, že do autobusu majú nastúpiť už s došlou SMS kou a mojom snažení sa im vysvetliť, ako sa ten lístok zakupuje sa začal sťažovať jeden z dnu sediacich cestujúcich, že :“ Čo to tu šaškujete.? My sa ponáhľame. „ Tak som ich vykázal von. Zatvoril dvere a odišiel. Štvrtý cestujúci sa už viac nesnažil dostať do autobusu.
Mladý pán, ktorý sa sťažoval, že som šaškoval a on sa ponáhľa neviem prečo povedal. „ Náš zákazník, náš pán.“ Možno tým myslel platiacich cestujúcich v doprave, ale títo, ktorých som vykázal vonku, určite platiacimi neboli ani nimi neplánovali byť. A áno toto bolo heslo v televíznych reklamách za čias socializmu. Teraz sa to zmenilo na Náš podnikateľ / majiteľ / náš pán. Keď som tu dotyčnému povedal začal vykrikovať. „Budem sa sťažovať. Povedz mi svoje číslo. Ja ti ukážem. Vyhodia ťa z roboty.“ Keď vystúpil na zástavke Stodolova som pochopil, že nechcel odo mňa moje osobné číslo, na ktoré ako cudzia osoba nemá nárok, ale chcel číslo autobusu. A keď ho vonku zistil mi ešte cez otvorené dvere slušne povedal: „ Ty ch….ku veď uvidíš čo ja ti „ vybavím „ . Neviem kam sa ponáhľal. Bolo poludnie a pri zástavke Stodolova je len Kaufland . Ako vidím slušňáci ešte nevymreli. Ale v Bratislave je ich viac.

Prichádza nová vlna covidu do Slovenskej republiky ?

13.09.2023

Prichádza nová vlna covidu do Slovenskej republiky ? Všetko, čo je v tomto článku napísané je podvod a nezmysel napísaný človekom, ktorého môžete nazvať dezolát, konšpirátor i debil a je len na vás, či jeho myšlienky dole uvedené potvrdíte z vlastných skúsenosti alebo zavrhnete ako podvod a nezmyselnosť. Vážení čitatelia a vlastnou hlavou mysliaci ľudia. Počas [...]

Otvorený list č. 4 predstaviteľom strany Smer.

25.08.2023

Tento článok vyšiel na stránke Belobog. Politici zo strany Smer. Toto je môj štvrtý v poradí otvorený dopis, ktorým sa na vás obraciam cez mne dostupné média, pretože ste sa mi neozvali a neodpovedali na mnou položené otázky ešte zo začiatku tohto roka. Asi ste predpokladali, že starý dzedo z krajnoho vychodu, dze nič ňit, sa čoskoro pominie a nebude potrebné sa [...]

Otvorený list č. 3. predstaviteľom strany Smer na Slovensku.

20.07.2023

Ako som už v svojich predchádzajúcich otvorených listoch pre predstaviteľov strany smer uviedol dôvody, pre ktoré sa na nich obraciam, tu je ďalší. V mojom e-maile z 13. 1. tohto roka som ako ďalšiu otázku, ktorá neznepokojuje iba mňa, uviedol nasledujúce: Dokedy bude Slovenská republika kolóniou Západných krajín? Tých, ktoré tu „investujú“ do montovní, kde Slováci a [...]

Sergej Šojgu

Moskovský súd uvalil väzbu na Šojguovho námestníka. Obvinil ho z korupcie

24.04.2024 10:33

Timur Ivanov je obvinený z prijatia úplatku v "obzvlášť vysokej výške."

vražda, bratislava, bezdomovec

Z vraždy muža v bratislavskej Petržalke obvinili 45-ročnú ženu

24.04.2024 10:23

V prípade preukázania viny jej hrozí trest odňatia slobody až na 20 rokov.

Russia Ukraine

Zničme Rusom Krymský most, ozýva sa opäť z Kyjeva. Príde úder naraz zo vzduchu aj z mora?

24.04.2024 10:00

Aké zbrane by Ukrajinci potrebovali, aby udreli na most ponad Kerčský prieliv? Možno nielen rakety, ale aj bezpilotné lietadlá a námorné drony.

Kim Jo-džong

Sestra severokórejského vodcu: Vybudujeme ohromnú vojenskú silu

24.04.2024 09:50

Severná Kórea tvrdí, že vojenské cvičenia USA sú prípravou na jadrovú vojnu proti Pchjongjangu.