Založ si blog

Slušne na pochode

Nedalo mi aby som sa nepozrel na to ako vyzerá slušný pochod – demonštrácia dnešných dní v konkrétnom meste. Vybral som si Košice. Robím tu a našťastie som mal čas. Tak som sa šiel pozrieť ako to na takomto pochode v skutočnosti vyzerá. Nechcel som to mať sprostredkované z druhej ruky- ruky našich „ objektívnych médií“ a ich presstitútov.
Prvé čo ma zarazilo bolo to, že už po 17 tej hodine bolo na Námestí iba 200 až 300 ľudí. Pódium s patričným vybavením už bolo pripravené. Na pódiu stáli mikrofóny, asi 20 reproduktorov –zosilovačov to aby bolo rečníkov ďaleko počuť a samozrejme rekvizity – transparenty dopredu pripravení na tabličkách / bolo ich asi 100/ , ktoré boli postupne roznášané po námestí pre prichádzajúcich občanov. Samozrejme sa tam motalo množstvo žurnalistov, kameramanov z „našich „ televízii a fotografov. Keď som sa spýtal kameramana z RTVS či si nasnímal aj pripravené plagáty, ktoré sa roznášali medzi ľudí len znechutene sa otočil a odišiel. Prečo o tom píšem? V médiách pri pozeraní správ z týchto pochodov máte dojem, že väčšina ľudí, ktorí aj tým, že niečo nesú , nejaký transparent, tak to si pripravili doma a vyjadrujú svoj osobný názor na udalosti týchto dní. Ja som nadobudol opačný pocit.
Veľa ľudí malo na sebe pripnuté odznaky All for Yan. Keď som sa ich pýtal, čo to značí a prečo to je v angličtine odpovedať nevedeli. No asi prečo? Aby ľudia v zahraničí , ktorí sa na túto udalosť budú pozerať v ich médiách hneď vedeli o čo ide. Na Slovensku sa zabíjajú novinári a občania našej krajiny sú proti tomu. Kto by im to, ak by to bolo po slovensky, zo slovenčiny preložil?
Takže osvetlenie podujatia, vybavenie pódia, prichystané plagáty stoja nejaké peniaze i čas. Kto to financuje a venuje svoj „voľný“ čas aby to všetko pripravil ? Odpoveď nechám na vás.
Pokiaľ sa týka účasti bolo tam najviac 3 tisíc ľudí, nie tie čísla, ktoré ste mohli počuť, či si prečítať v médiách. Rozprával som sa s viacerými účastníkmi aby som vedel, čo tu ľudí priviedlo. Jedni boli proti korupcii, iní nemajú radi bývalého premiéra a iní chceli nové voľby. Jeden , pôvodom Ukrajinec sa pochválil tým, že jeho otec bol banderovec a je na neho hrdý. Druhý, pôvodom Maďar nás s kolegom presviedčal , že Slovania sú pôvodom Germáni. Košice sú kozmopolitné mesto, takže stretnúť tu môžete kde koho.
Zaujala má ešte jedna udalosť. A to keď na pódium vystúpili učitelia z vysokej školy a zaspievali z papierov pieseň Kto za pravdu horí.
Skúste vy, milí čitatelia upútať na seba alebo svoj názor pozornosť. Koľko ľudí sa vám podarí osloviť ? Koľko vás to stojí síl, námahy, času i peňazí. Ak máte vlastný rozum v hlave a rozmýšľate, prídete určite k iným záverom ako sa nám snažia dennodenne predostierať naše média a hlavne ich vlastníci a aj už asi neverejnoprávna RTVS.

Prichádza nová vlna covidu do Slovenskej republiky ?

13.09.2023

Prichádza nová vlna covidu do Slovenskej republiky ? Všetko, čo je v tomto článku napísané je podvod a nezmysel napísaný človekom, ktorého môžete nazvať dezolát, konšpirátor i debil a je len na vás, či jeho myšlienky dole uvedené potvrdíte z vlastných skúsenosti alebo zavrhnete ako podvod a nezmyselnosť. Vážení čitatelia a vlastnou hlavou mysliaci ľudia. Počas [...]

Otvorený list č. 4 predstaviteľom strany Smer.

25.08.2023

Tento článok vyšiel na stránke Belobog. Politici zo strany Smer. Toto je môj štvrtý v poradí otvorený dopis, ktorým sa na vás obraciam cez mne dostupné média, pretože ste sa mi neozvali a neodpovedali na mnou položené otázky ešte zo začiatku tohto roka. Asi ste predpokladali, že starý dzedo z krajnoho vychodu, dze nič ňit, sa čoskoro pominie a nebude potrebné sa [...]

Otvorený list č. 3. predstaviteľom strany Smer na Slovensku.

20.07.2023

Ako som už v svojich predchádzajúcich otvorených listoch pre predstaviteľov strany smer uviedol dôvody, pre ktoré sa na nich obraciam, tu je ďalší. V mojom e-maile z 13. 1. tohto roka som ako ďalšiu otázku, ktorá neznepokojuje iba mňa, uviedol nasledujúce: Dokedy bude Slovenská republika kolóniou Západných krajín? Tých, ktoré tu „investujú“ do montovní, kde Slováci a [...]

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Masívny útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45, aktualizované: 08:14

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.

Nehoda, ilustračná, sklo

Autobus s desiatkami cestujúcich sa prevrátil na nemeckej diaľnici

29.03.2024 06:38

Autobus s približne 60 cestujúcimi havaroval vo štvrtok večer na diaľnici v západnom Nemecku, zranenia utrpelo vyše 20 ľudí, informovala DPA.