Založ si blog

Kto rozoštváva Ukrajincov?

 Na môj včerajší blog: USA a EU platia Ukrajinským násilníkom a protestujúcim,  som dneska dostal odozvu priamo z centra diania, z Kyjeva.  Tu je jeho plné znenie:

Dobry den Pan Zvizdik. Super clanok o Kyjeve. Zijem v Kyjeve uz asi 2 roky. Nie som nijak politicky angazovany, ale jedno je iste: Ukrainci su velmi zapredajny narod. Ak im niekto ponukne 10 grivien viac, uz zajtra by bolo po majdane. Poznam tu mentalitu perfektne. Preto tu nic nefunguje (aj teraz som v Kyjeve). Tu je moj clanok , ktory som niekolko krat postol na SME.sk a vzdy bol vymazany. Mozete he repostnut, alebo nejak pouzit.  S pozdravom, Milan Bachraty —————— Prosim zdielajte tuto story, kopirujte a postujte na SME.sk a Pravda.sk ak mate predlpatene Piano. Ja nie som nijaky diskutujuter, ale verim ze viacej ludom ide o pravdu. Volam sa Milan Bachraty a zijem uz asi rok a pol v Kyjeve. O demostraciach a Kyjeve som tu uz pisal, ze vsetko normalne funguje a vsetko je manipulovane a ze na Majdane iba socky a bezdaci a zapadne media pisu, co sa im hodi. Dokonca aj posledny prieskum bol zmanipulovany- samozrejme ze volby by opet vyhral Janukovic a to z velkym naskokom. Co le chcem napisat, jednu story, co sa mi stala v piatok, ked som bol s kamosmi v nocnom klube Shooters (Moskovskaja 22). Stiahol som od tial nadranom dve macky domov. Obidne su z Krimu. Nechceli stale povedat co robia 2 mesiace v Kyjeve. Bolo mi to aj jedno, ved rano sa rozlucime a uz ich neuvidim. Ale nejak mi to stale nedalo. Tahal som to z nich ako z chlpatej deky. Az to jedna z nich vyklopila. A teraz sa podrzte: Platia im za to (aj ubytko v byte na Teatralnej – 200 m od Majdana), aby hladali ludi na Majdan. Kazdy chlap dostane 450 Grivien (asi 43 Eur) za 24 hodin, ak ide na Majdan a stoji tam 24 hodin… Normalne, ze je tam chlapik, co to tam akoze organizuje, ma buksu prachov a ma presny zoznam ludi (vraj ich je cez 2000) a kazdy ma presne miesto, kde ma stat a on ich kontorluje kazdych par hodin a na konci \“sichty\“ im da tych 450 grivien. Vraj takych organizatorv je dokonca niekolko. Prve co ma napadlo, ale ved tam su sami bezdaci a socky a vy ste pekne zenske. A ze oni tam nestoja. Oni chodia po baroch a nocnych klubov v Kyjeve a ze mu pomahaju lanarit chlapikov. A ze ak by som chcel, tak aj tam mozem ist na 24 hodin za 450 grivien vymrznut… Ale ze lepsi su Ukrainci. Jedine co mna zaujimalo, odkial su realne tie prachy. Vobec sa o tom nechceli bavit, ale jedna vyklopila, ze vraj skoro kazdy den stretava ten \“organizator\“ nejakeho anglicky hovoriaceho chlapika (amik, alebo anglan.. ale asi amik) a on mu vsetko reportuje a dava nove prachy. VSETKO CASH – niekolko tisic Dolarov a Grivien. Takze ludia: nech si kazdy mysli o Kyjeve co chce, o Majdane co che, je mi aj jedno, ci mi niekto nieco veri. Ja viem len jedno. JA SI O TOM MYSLIM SVOJE. Hurra USA, Hurra EU. Prijemny, uprsany den z Kyjeva. MB A aby som upresnil. Neslo o AntiMajdan. Prve co ma napadlo, ze hladaju ludi za Janukovica na AntiMajdan – kedze su z Krimu (co je ruska cast Ukrainy). Nie, jednoznacne hladaju ludi na MAJDAN, proti Janukovicovy a za tych troch tajtrlikov. Este mi hovorili aj rozne hesla, co maju ti \“protestati\“ kricat. Skratka totalna fraska cely Majdan.
— Koniec správy ——————
Tento email je súčasťou procesu doručovania súkromných správ v systéme blog.pravda.sk, nakoľko ste v tomto systéme  uvedený ako autor blogu hvizdik.blog.pravda.sk.
S pozdravom, Pravda.sk

A teraz si urobte názor sami. Autor asi použil na písanie cudziu klávesnicu, ktorá neumožňuje používanie interpunkčných znamienok. Pravdepodobne môj prvý blog zo včerajška o Ukrajine prebudil aj viacerých platených diskutérov aby odviedli pozornosť čitateľov želaným smerom . Ak môžete a viete ako dajte aj o tejto informácií vedieť čo najširšiemu okoliu. Už aj slovenský minister ZV zmenil rétoriku a nechce trestať iba Janukoviča a spol. ale vraj všetkých zodpovedných za terajšie násilnosti na Ukrajine.  –Ľudia nedovoľme aby s nami manipulovali. 

 
 

Prichádza nová vlna covidu do Slovenskej republiky ?

13.09.2023

Prichádza nová vlna covidu do Slovenskej republiky ? Všetko, čo je v tomto článku napísané je podvod a nezmysel napísaný človekom, ktorého môžete nazvať dezolát, konšpirátor i debil a je len na vás, či jeho myšlienky dole uvedené potvrdíte z vlastných skúsenosti alebo zavrhnete ako podvod a nezmyselnosť. Vážení čitatelia a vlastnou hlavou mysliaci ľudia. Počas [...]

Otvorený list č. 4 predstaviteľom strany Smer.

25.08.2023

Tento článok vyšiel na stránke Belobog. Politici zo strany Smer. Toto je môj štvrtý v poradí otvorený dopis, ktorým sa na vás obraciam cez mne dostupné média, pretože ste sa mi neozvali a neodpovedali na mnou položené otázky ešte zo začiatku tohto roka. Asi ste predpokladali, že starý dzedo z krajnoho vychodu, dze nič ňit, sa čoskoro pominie a nebude potrebné sa [...]

Otvorený list č. 3. predstaviteľom strany Smer na Slovensku.

20.07.2023

Ako som už v svojich predchádzajúcich otvorených listoch pre predstaviteľov strany smer uviedol dôvody, pre ktoré sa na nich obraciam, tu je ďalší. V mojom e-maile z 13. 1. tohto roka som ako ďalšiu otázku, ktorá neznepokojuje iba mňa, uviedol nasledujúce: Dokedy bude Slovenská republika kolóniou Západných krajín? Tých, ktoré tu „investujú“ do montovní, kde Slováci a [...]

20. rokov od vstupu Slovenska do NATO, prezidentka Zuzana Čaputová, Marián Kurilla

Garancia bezpečnosti či strata suverenity? Slovensko chráni povestný „bezpečnostný dáždnik“ z NATO už dvadsať rokov

29.03.2024 09:30

NATO presadzuje predovšetkým mierové riešenie sporov. Ak však diplomatické úsilie zlyhá, disponuje vojenskými silami pre zabezpečovanie krízového manažmentu.

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Takmer 100 dronov a rakiet. Masívny ruský útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45, aktualizované: 10:02

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.