Založ si blog

Archív: jún, 2012

Môže svet prežiť Washingtonsku namyslenosť a aroganciu?

Môže svet prežiť Washingtonsku namyslenosť a aroganciu? Keď ma prezident Reagan nominoval ako námestníka ministrafinancií pre ekonomickú politiku povedal mi, že musíme vyliečiť US ekonomiku,aby sme ju zachránili od stagfácie / stagnácie spojenej s vysokouinfláciou/ , do stavu výkonnej ekonomiky pripravenej na “medveďa” v Sovietskomvedení, v úlohe […]

Pokračovanie článku

Potrebuje Cyprus ekonomickú pomoc?

V predchádzajúcom blogu: Kto hovorí pravdu? Som popísal súvislosti, ktoré predchádzali dnešným udalostiam, ktoré môžeme sledovať v oblasti Východného Stredozemného mora. Článok, ktorý som si dovolil preložiť však nebol celý. Až dnešné udalosti s ohľadom na Cyprus a jeho urgentnú žiadosť o pôžičku od EU som doplnil preklad aj o túto časť. Nejaké komplikácie s […]

Pokračovanie článku

Kto hovorí pravdu? . . .

Na internetovej stránke Infowars.com, ktorú prevádzkuje Alexander Emerick Jones, ktorý je hostiteľom talk rádia, hercom a filmárom v jednej osobe vyšiel v marci tohto roka z pera Williama Engdahla , ktorý je Američan nemeckého pôvodu, na voľnej nohe píšuci novinár, historik a ekonomický bádateľ ,zaujímavý článok, ktorého najdôležitejšie a podstatné časti som si […]

Pokračovanie článku

Ja nič, ja muzikant. ..

a nič, ja muzikant… Skoro nikto sa v dnešnýchpohnutých časoch nezaoberá tým, ako pri neustálom a často neodôvodnenomzvyšovaní cien všetkého, čo súvisí so životnou úrovňou občana, ktorý jeodkázaný zarábať si na svoje živobytie predávaním svojej pracovnej sily, akouspokojiť jeho základné životné potreby. Tento je však najspoľahlivejšímplatiteľom […]

Pokračovanie článku
754. deň: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

754. deň: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.